Pannus Cafè celebra el Carnaval obrint un establiment a l’Aeroport de Tenerife Nord

La marca ja opera amb altres dos locals a l’illa de Tenerife

Pannus Cafè celebra el Carnaval obrint un establiment a l’Aeroport de Tenerife Nord

El passat any, per aquest aeroport van passar 6,7 milions de passatgers

 

Pannus Café, marca líder a Espanya en el sector de les fleques-cafeteries, propietat de Grup Solgepan, ha volgut celebrar els Carnavals en gran, obrint un establiment a l ‘Aeroport de Tenerife Nord-Ciutat de La Laguna, que l’any passat va registrar la xifra de 6,7 milions de passatgers, cosa que va suposar un increment del 10,5 % respecte al 2023.

 

Aquest nou local s’uneix als altres dos que l’ensenya ja té operatius a l’illa de Tenerife; un al carrer Bethencourt Alfonso, 21 de Santa Cruz de Tenerife, un dels principals carrers comercials d’aquesta ciutat, i el segon a l’Aeroport de Tenerife Sud.

 

En paraules d ‘Agustín Llarás, Conseller Delegat de Grup Solgepan, «hem volgut obrir el nostre tercer establiment a Tenerife, coincidint amb la celebració dels carnavals perquè tots els que gaudeixin d’aquest ambient festiu puguin tastar els nostres productes artesanals.”

 

Amb aquesta nova obertura, Grup Solgepan i les seves marques, Pannus Café i Tabernnus, mantenen la seva solidesa i lideratge en el seu sector d’activitat, sempre amb capital i recursos propis, posicionant-se a les zones estratègiques de diferents ciutats d’Espanya, així com a nivell internacional, com ha fet en aquesta ocasió a l’illa de Tenerife.

Compartir:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Notícies Anteriors

Per iniciar la descàrrega del PDF amb les bases del Concurs de Franquícies d’aquest any, empleneu el formulari amb les vostres dades. Un cop enviada correctament la informació, la descàrrega del document començarà de manera immediata.