UDON obre el seu primer restaurant a l’aeroport Josep Tarradellas Barcelona–El Prat

UDON abre su primer restaurante en el aeropuerto Josep Tarradellas Barcelona–El Prat
  • La marca barcelonina de restauració asiàtica reforça la seva aposta pel travel channel i ja suma sis locals entre aeroports nacionals i internacionals
  • Amb un format take away, el nou local està gestionat per Areas i respon als hàbits de consum dels viatgers, combinant agilitat de servei i qualitat gastronòmica
  • L’aeroport Barcelona El Prat ha registrat rècord històric el 2025, superant els 57 milions de viatgers

 

Barcelona, 3 de febrer de 2026 – UDON Asian Food, la companyia líder en restauració asiàtica a Espanya, continua consolidant la seva presència en entorns de viatge amb la inauguració del seu primer restaurant a l’aeroport Josep Tarradellas Barcelona El Prat. Es tracta del quart local d’UDON en aeroports espanyols, tots ells operats per Areas, després de les obertures realitzades a les Terminals T1, T2 i T4 de l’aeroport Adolfo Suárez Madrid Barajas.

L’aeroport Josep Tarradellas Barcelona El Prat és el principal aeroport de Catalunya i un dels hubs de passatgers més grans del sud d’Europa, fet que el converteix en una localització estratègica per a la restauració. Segons dades d’AENA, el 2025 ha registrat més de 57 milions de passatgers, assolint un nou rècord històric anual i superant en un 4,4% les xifres del 2024.

El nou espai d’UDON gestionat per Areas compta amb una superfície de 216 metres quadrats i una capacitat per a 82 persones. Concebut amb un format de servei en mostrador, el restaurant ha estat dissenyat per donar resposta a les necessitats dels viatgers, equilibrant l’agilitat i l’eficiència de l’atenció amb la qualitat gastronòmica que caracteritza la marca.

El local disposa de zones amb taules baixes i taules altes per al consum, integrades dins d’estructures de fusta que aporten calidesa per crear un ambient acollidor en ple entorn aeroportuari. A més, incorpora grans pantalles digitals a l’entrada per oferir una experiència fluida i funcional, facilitant la visualització de l’oferta gastronòmica.

UDON accelera la seva expansió en espais de gran afluència de viatgers

UDON Asian Food està impulsant la seva presència en espais d’alt trànsit de viatgers nacionals i internacionals i ja disposa d’un total de sis restaurants en aeroports. Així, als quatre locals situats a Espanya s’hi sumen, a Llatinoamèrica, els de l’Aeroport Internacional Las Américas de República Dominicana i el de l’Aeroport Internacional Luis Muñoz Marín de Puerto Rico.

Aquesta aposta pel travel channel, orientada a portar l’experiència UDON a nous clients d’arreu del món, s’integra dins del pla d’expansió que ha portat la companyia a assolir 85 restaurants al tancament de 2025, diversificant obertures en centres comercials, nuclis urbans i aeroports, amb formats adaptats a cada espai.

En paraules de Jordi Pascual, cofundador i CEO d’UDON Asian Food, “Ser presents en un aeroport com Barcelona El Prat és un aparador internacional i una manera natural d’acompanyar els nostres clients en diferents moments del seu dia a dia, també quan viatgen. Volem que UDON sigui una opció reconeixible i de confiança allà on hi hagi moviment i connexió”.

Amb la nova obertura a Barcelona El Prat, UDON avança en el seu objectiu d’apropar la seva proposta de restauració asiàtica saludable i de qualitat a un públic cada vegada més ampli, enriquint la vida dels viatgers i adaptant-se als hàbits de consum en entorns d’alta mobilitat.

Sobre UDON

UDON Asian Food és la companyia de menjar asiàtic líder a Espanya, nascuda el 2004 a Barcelona com a negoci familiar. Des de llavors, ha evolucionat fins a convertir-se en un referent en gastronomia asiàtica de qualitat, amb una oferta inspirada en les tavernes tradicionals japoneses, amb més de 400 anys d’història.

Actualment, UDON compta amb 86 restaurants i més de 1.000 treballadors a les principals ciutats de la península. A més, el seu caràcter innovador i el seu paladar inquiet l’han portat a oferir una carta de més de 40 plats diferents.

Així mateix, la companyia fa anys que se centra en la promoció d’una alimentació saludable i sostenible. Aquesta aposta li ha valgut rebre el 2020, per part d’Hostelería de España, el Premi Nacional d’Hostaleria en la categoria d’Innovació pel seu desenvolupament innovador de la gastronomia asiàtica amb una fórmula senzilla “salut i sabor”, i el 2021 el Premi a la Sostenibilitat que atorga l’Associació Marcas de Restauración.

Contacte:

Evercom: Sergio Coloma / Ariadna Daunis / Virginia Camino
udon@evercom.es / T. 93 415 37 05 | +34 620 75 23 60

Compartir:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Notícies Anteriors