Webinar RSM-CEOE: Reclamacions a l’administració per danys causats durant l’Estat d’Alarma

Dijous 15 d’abril de les 10 a les 11 hores (hora peninsular).

El nostre ordenament jurídic preveu que els particulars puguin ser indemnitzats pels danys causats a conseqüència de les mesures adoptades sota l’Estat d’Alarma.

Conegui el seu dret a reclamar a l’administració una indemnització pel tancament decretat del seu negoci.

Descobreixi qui pot reclamar, quins danys es poden reclamar i com es pot reclamar.

Intervindrà en l’obertura institucional el Director del departament Legal de la CEOE, José María Camps i comptarà amb les intervencions del Sr. Guillermo Gastón d’Iriarte, Soci de RSM Spain, D. Alfonso Merino i Dª. Teresa García, Advocats a RSM Spain.

Inscriure’m al Webinar

Compartir:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Notícies Anteriors

Per iniciar la descàrrega del PDF amb les bases del Concurs de Franquícies d’aquest any, empleneu el formulari amb les vostres dades. Un cop enviada correctament la informació, la descàrrega del document començarà de manera immediata.